Blog

Czy można przesłać oferty cenowe bez pozwolenia? Czy można wykorzystać na fan page'u zdjęcie celebrytki, która założyła sukienkę kupioną w twoim sklepie? Jak legalnie korzystać z e-mail marketingu i promować swój biznes w mediach społecznościowych? Odpowiedzi poznasz podczas śniadania biznesowego organizowanego 3 marca. Zapraszamy na spotkanie z prawnikiem, właścicielem serwisu Lookreatywni.pl Magdaleną Miernik. Z pewnością…

Masz pomysł na projekt? Na kartce zapisujesz biznes plan. Są cele, analiza SWOT, a w budżecie uwzględniasz nawet projekt i wydruk wizytówek, ulotek oraz wykonanie banera. I na tym kończy się plan na marketing przedsiębiorstwa. Powtarzasz sobie, że chcesz przecież rozkręcić salon urody, a nie agencję reklamową. Czy słusznie? Tym sposobem powstaje kolejny salon spa,…

10 lat temu nie było jeszcze Twittera. Facebook miał tylko 6 mln użytkowników. Dostęp do internetu miało zaledwie 30% Polaków. Dziś, zwłaszcza młodszej generacji ciężko sobie to wyobrazić. Żyjemy w świecie, gdzie co godzinę na YouTube trafia 300 godzin materiałów filmowych. Zakupy robimy z poziomu smartfona, dostęp do internetu ma ponad 74% Polaków. A dla…

Czy Facebook nadal jest na topie?

Zaczynali niepozornie, od kradzieży bazy zdjęć studentek uniwersytetu. Później przyszedł czas na komercjalizację. Facebook w szybkim tempie był odkrywany przez kolejnych użytkowników i firmy. W ostatnim czasie nie brakuje jednak głosów zapowiadających jego rychły koniec. Czy słusznie? Czy nadal opłaca się inwestować budżet w działania na Facebooku? Ponad 12 milionów Polaków jest już obecnych w…

Niskie koszty dotarcia do klientów, łatwy pomiar efektów oraz możliwość skierowania przekazu do wybranej grupy czyni z e-mail marketingu jedno z najskuteczniejszych sposobów pozyskiwania klientów. Czy jednak wszyscy w tego typu działaniach widzą potencjał? Pod lupę wzięliśmy newslettery wysyłane przez polskie centra handlowe. Słupki w górę, zainteresowania nie ma Wydatki na e-mail marketing rosną, tak…