Blog

Dwie kolumny, strumień treści po prawej stronie, brak ramki z informacjami zamieszczonymi tuż pod menu – to zmiany, które jeszcze w marcu zagoszczą na profilach firmowych. Jak będzie wyglądał nowy Timeline? W nowej koncepcji konstruktorzy Facebooka podzielili Timeline na dwie kolumny. Po prawej stronie będzie dostępny strumień treści, czyli posty. Po lewej pojawią się takie…

Z raportu opracowanego przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych wynika, że to firmy z branży ubezpieczeniowej najskuteczniej budują swój wizerunek. Gorzej jest w przypadku przedsiębiorstw z sektora budowlanego, nieruchomości oraz chemii gospodarczej. Raport został opracowany na podstawie badań na grupie 1000 Polaków w ramach kampanii „PR bez uprzedzeń”. 21% badanych uznało, że to właśnie firmy ubezpieczeniowe…

PR dla małych i średnich firm

Nie da się ukryć, że public relations w małych i średnich firmach w Polsce traktowane jest po macoszemu. Dla jednych jest to obszar nadal nieznany i kojarzony głównie z potyczkami w świecie polityki. Dla innych – działania, które dziwnym trafem nie mieszczą się w budżecie. Niestety taki stan rzeczy trwa od dłuższego już czasu, a…

E-commerce w górę

Dom, ogród oraz odzież to najpopularniejsze kategorie zakupowe wśród sklepów internetowych. Natomiast w polowaniu na zakupy online prym wiodą kobiety. Choć w porównaniu z 2012 rokiem odsetek handlu przez internet wzrósł o 20%, to jest to jednak tylko 3,5% wartości handlu. Tak wynika z raportu E-Commerce 2013. Największym zainteresowaniem cieszą się kategorie: dom i ogród…

PR firmy a blogi

Blogi cieszą się dużą popularnością wśród internautów. Połowa czytelników blogów szuka na nich informacji dotyczących produktów – tak wynika z badań przeprowadzonych przez firmę badawczą IIBR. Jak wykorzystać ten fakt w strategii komunikacyjnej firmy?