Blog

Zwab klienta online

Ponad 60 proc. Polaków korzysta z internetu. To ich środowisko pracy, odpoczynku, nawiązywania i podtrzymywania znajomości. Internet zastępuje tradycyjne media. Wiadomości czytamy w serwisach informacyjnych, słuchamy internetowego radia, a filmy oglądamy online. Jakie ma to przełożenie na komunikację firma-klient? Internet na przestrzeni ostatnich lat zmienił sposób, w jaki przedsiębiorstwa mogą kontaktować się z konsumentami. Ale…

Buty, torebki, sukienki, spodnie, kolczyki… Teraz nawet nie trzeba wychodzić z domu, żeby te wszystkie rzeczy znalazły się w szafie. W dobie nieustającego braku czasu rozwiązaniem stają się zakupy internetowe, które zyskują na popularności. Już ponad 67% użytkowników Ceneo.pl preferuje właśnie taki rodzaj zakupów ubrań i dodatków.

Jak najlepiej wypromować miasto? Czym przyciągnąć turystów i zjednać sobie mieszkańców? Jaki jest najlepszy sposób komunikacji miasto-mieszkaniec, miasto-turysta? Odpowiedź może być tylko jedna! Internet! Aby osiągnąć pełny sukces należy wykorzystać siłę jaką mamy, czyli możliwości, jakie daje nam dziś internet. Pod lupę bierzemy Warszawę i sposób promocji naszej stolicy w sieci. Realizowana jest ona na…

Warszawa, Kraków, Wrocław, Gdańsk… każde większe miasto w Polsce posiada co najmniej jedno duże centrum handlowe. W Polsce jest ich ponad 380, a w najbliższych 10 latach ich ilość ma wzrosnąć do 700. Skoro konkurencja jest aż tak duża, to w jaki sposób zabiegać o przychylność klientów? Komunikacja internetowa oraz prowadzenie aktywnych akcji marketingowych i…

Marketingowa magia SPA w internecie

Masaż tajski, maseczka błotna, bicze szkockie czy aromatoterapia – salony odnowy biologicznej stają się coraz bardziej popularne. Zabiegi pielęgnacyjne w nich oferowane kuszą klientów szukających spokoju, relaksu i piękna. Jak jednak dotrzeć i opowiedzieć potencjalnym klientom o ofercie? Jak reklamują i komunikują się z klientami salony SPA w Polsce? I w jaki sposób próbują zawalczyć…