Blog

„Gotowe na jesień!” to tytuł warsztatów dla Radomianek, które organizują portal eRadomianki.pl i radomska agencja public relations Fanfar Studio PR. Przed uczestniczkami zaprezentują się specjalistki z różnych dziedzin. Rozpoczynamy zapisy – liczba miejsc ograniczona. Warsztaty odbędą się w niedzielę, 16 września, o godz. 16 w Łaźni przy ul. Żeromskiego 56.

Jak sprzedać produkt w dobie mediów społecznościowych?

Komentarze internautów są w stanie wpłynąć na decyzje zakupowe i zwiększyć o 20% sprzedaż w stosunku do produktu nierekomendowanego przez innych konsumentów – tak wynika z badań przeprowadzonych przez Petera de Vries’a oraz Ad Pruyn’a. To kolejny dowód na to, że narzędzia internetowe powinniśmy wykorzystywać w obszarze kształtowania wizerunku produktu. Dzięki mediom społecznościowym jesteśmy w…

Co trzeci użytkownik serwisów społecznościowych śledził markę w społecznościach – wynika z czerwcowego raportu IAB Polska „A Ty komu ufasz?” Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska przeprowadził badania, z których wynika, że aż 43% aktywności w serwisach jest powiązanych z markami. Jest to bardzo dobry wynik i kolejny argument, aby tych nieprzekonanych, do działań w…

Codziennie osoby zajmujące się social media zachodzą w głowę, co zrobić, by wpisy na Facebooku docierały do większej liczby użytkowników i spotykały się z ich zainteresowaniem. Facebook zmienia się cały czas, dlatego techniki, które stosowane były rok temu, teraz mogą pozostać niezauważone. Chcąc skutecznie kreować wizerunek firmy w internecie z nowinkami trzeba być za pan…

O tym, czy reklamowanie firmy na Facebooku ma sens debatuje się od czasu debiutu serwisu na giełdzie.  Ostatnie badania przeprowadzone przez comSocre wskazują, że ten sposób promocji firmy w internecie jest skuteczny. Z wyników opublikowanych w raporcie „The Power of Like2: How Social Media Works” wynika, że użytkownicy Facebooka chętniej kupują rzeczy związane z markami,…